106: Fjortisar.

Fjortisar är vad man kan, och bör, kalla kreativitet. Deras sätt att utföra kroppsmålning ligger i samma klass som Mona Lisa. Hur de varje år ritualväljer samhällsprogrammet samt högt, men ack så målsäkert, yttrar sina åsikter på stan så att varje liten barnrumpa hör, det tyder på förtjänande av plats i regeringen. Deras missbrukande av gummiband visar framåtsträvande samt trendsättande, men också, även här, på kreativitet. De gynnar inte bara de svenska klädkedjorna H&M och Gina Tricot, de sätter även de hemlösa alkoholförtärarna i sysslor. Detta är vad man kallar gynnande av samhällets alla klasser. De ger alla en chans, en chans att tjäna en slant, för framtida förtäring. Vi kan inte göra någonting annat än att älska fjortisar!

Kommentarer
Postat av: Mix

Jag hatar fjortisar.

Men jag får väl försöka få den stora klubben-med-random-fans att älska den.

Ih.

2009-09-07 @ 20:25:12
URL: http://nollnollnollnoll.blogg.se/
Postat av: Coffline

Du har helt rätt XD



Det är precis vad vi behöver människor som fattar

att fjjortisar ÄR mäniskor som vill vara snygga!!!

2009-09-07 @ 20:26:54
Postat av: Fååår

Kroppsmålning. x3 Så kan man ju också uttrycka det. :''3

2009-09-07 @ 20:31:39
URL: http://itgalning.blogg.se/
Postat av: Kent du känner mig, behöver jag skriva namn, nej trodde väl inte de (Jag är Anna, bara så du vet...)

KENT. DU ÄR HELT SJUK. TÄNK OM DU BÖRJAR SE UPP TILL BENGAN? Hoppas du inte är seriös. Wäh.

DU HAR JU EN TRÖJA FRÅN GINATRICOT?



Jag tkr du mobbar ginatricot. Dem har jätte snygga kläder.<: MOBBARE. SKÅNSKA MOBBARE. SLuta adore fjortisar. Det är dåligt för hälsan.



Kram.

2009-09-07 @ 20:38:19
Postat av: Anonym

Du förstår mig ej, du ser ej det goda. Du är så ytlig, så nedtryckande. Fjortisar är inte bara människor, de är människor till högsta grad, de är av en egen sort. En mer utvecklad sort än vi andra. De har förstått meningen med livet, Anna, de har det.

2009-09-07 @ 20:45:54
Postat av: Kent du känner mig, behöver jag skriva namn, nej trodde väl inte de (Jag är Anna, bara så du vet...)

Alltså. Vem har gjort det här? Är det Bengan? Är det tröjan från Ginatricot? LASSE?? Nej. De kan inte va Ronny, right?

.. ERIK DAHLIN. DE ÄR SÄKERT HAN!

2009-09-07 @ 20:49:12
Postat av: Bengan

Regeringen vet jag inte...

2009-09-07 @ 20:59:27
Postat av: Lussie

Alla i skolan och då mennar jag inte alla bara 99% är fjortisar O.O jag vill börja på Valles skola. INTE EN ÄNDA FJORTIS!!!111!!!ett

2009-09-07 @ 21:02:05
Postat av: Ronny

Det var en ny syn på saken! xD Det är bra att du är kreativ Kentie-Kent!

2009-09-08 @ 08:50:44
Postat av: Kent du känner mig, behöver jag skriva namn, nej trodde väl inte de (Jag är Anna, bara så du vet...)

RONNY. BENGAN. SUPPORTAR NI HENNE?



LASSE DU ÄR ALLT ´PÅ MIN SIDA VA.



TÄNK OM LILLA KENTIE SKULLE FÖRVANDLAS TILL EN IPOD. O.O

2009-09-08 @ 17:13:12
Postat av: Sophie

dem är fan inte kreativa? :O de är... uschiga xD jag trodde du hatade fjortisar lilla du?

2009-09-08 @ 17:41:29
Postat av: Lasse

JAG ÄR PÅ DIN SIDA BILL

2009-09-10 @ 18:07:10
Postat av: Jag

ööh, ööh. Jag förstår inte.

"Fjortisar är inte bara människor,..."

Nej dom är inte bara människor, dom måste vara några slags korsningar, mellan människa och något.

2009-09-12 @ 19:36:03
Postat av: jossan x)

Det är roligt att bråka med fjortisar ZP

2009-09-21 @ 16:12:04
URL: http://smilar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså, fjortisar är människor som tror dom är speciella men egentligen ser de ut som tusen andra människor. Dom tror också dom är coola, men typ alla hatar dom ju!

2009-09-21 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0