047: Lasse.

Se där! Ännu en gång är blir allas våran Lasse ett dagensämne. Detta är ju inte helt oförståeligt då Lasse är en mycket fin människa, som är så trogen med sina kommenterar-kommentarer. En sådan människa måste få släppas fram på ett eller annat sätt, nu släpps hon fram genom bloggen.
För att det riktigt skall kännas sådär, som att hon släpps fram på just denna blogg, tänkte jag idag koppla ihop våran käre Lasse till några olika ämnen som det skrivits om back in the days.
Så.. Vad tycker Lasse om silvertejp?
- Att det är silvrigt.
Vilken är Lasses favoritdans?
- Uhm.. Tango eller salsa.
På frågan om hon känner någon samhörighet eller några likheter med apor svarade hon:

Chii-chan >///< ((lasse)) säger:

ja

lite känner man väl

i like bananas
"I like bananas"! Bättre kunde jag inte ha uttryckt det själv.
Nu går vi in på lite djupare ämnen, som inte Lasse själv får svara på. Nu är det dags för Lasses utvecklingspotential. Detta kommer att bli svårt. Den första frågeställningen är självklart om Lasse ens har någon utvecklingspotential, detta är såklart en icke relevant fråga som inte alls passar in i sammanhanget då det är självklart att Lasse har utvecklingspotential. Och inte bara lite! Om du frågar mig så tror jag att hon, när hon är runt 19, kommer att flytta till Mexiko med sin mexikanska man vid namn Mattias. Detta iförd endast en mexikansk hatt och ett dykarcertifikat.
När de väl är framme där på andra sidan är det dags att bygga upp ett nytt liv, skapa en ny social krets samt skaffa sig ett jobb. Mattias startar en fiskodlarfirma och på denna blir Lasse sekreterare. Jobbet kommer Lasse dock missköta då det enda hon gör om dagarna till 100 % består av telefonsamtal till sin gubbfriend Bengan, för att informeras om hur det går med Bengan och Mickes giftermål. Den där historian kan vi ta någon annan gång.

Svejs!


Kommentarer
Postat av: lasse

HAHAHAHAHAHA

2009-05-25 @ 19:06:00
URL: http://nattdagbok.blogg.se/
Postat av: Bengan

JAG SKA INTE GIFTA MIG MED MICKE!

2009-05-25 @ 20:23:24
URL: http://tisdagsbarnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej

2009-05-25 @ 20:43:07
Postat av: Ronny

Självklart finns det en klar utvecklingspotential, precis som hos de flesta. Men jag tror inte att Sam (Microsoft) kan komma mycket längre i sina Martha Stewart imitationer...

2009-05-26 @ 16:51:06
Postat av: Vill inte längre heta Sallad!!

Bengan... Micke låter som en cool kille. Skärp dig.

2009-06-02 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0