043: Häftapparater.

Häftapparater verkar undvika mig, jag har inte stött på många i mitt liv. De få jag har mött har varit utan sådana där häftsaker, och då är de inte till någon nytta.
I skolor finns det dock en och annan häftapparat, de är bra för pappersihophäftning. Eftersom man häftar med dem.
Häftapparater kan vara läskiga, då det är mycket enkelt gjort att häfta sig i något finger. Eller en tå. Eller en näsa. En avhuggen näsa. Nu vet vi alla vad Bengan gör med sin samling.
På tal om Bengan är också hennes otrohet värd att ta upp, jag vet dock ingenting mer om den så låt oss återgå till ämnet. Häftapparater.
Det finns olika sorters häftapparater, en gång hittade jag en i min väska. Den var rosa. Sedan försvann den igen och nu vet jag varken vart den kom från eller vart den tog vägen.

Hejs.


Kommentarer
Postat av: Bengan

Det verkar som om jag blir tvungen att lägga till en näsa i min samling...

2009-05-21 @ 18:09:33
URL: http://tisdagsbarnet.blogg.se/
Postat av: Runar

Det är en orange häftapparat brevid datan. Den har jag aldrig sett förut. O.O'

2009-05-21 @ 20:01:24
URL: http://itgalning.blogg.se/
Postat av: Peps

Det kanske var en utomjordisk häftapparat? 8D

2009-05-22 @ 08:14:41
URL: http://nibryrer.blogg.se/
Postat av: Bill

I <3 HÄFTAPPARATER. DEM ÄR HÄFTIGA.

2009-05-22 @ 21:01:41
Postat av: Johanohan

Jag har skadat mig på en häftaparat 2grr, inte samma men ändå ^^

2009-05-22 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0