039: I fokus - Ronny.

Hej svejs, kommer Ni ihåg inlägget om silvertejp? Det har på senare tid visat sig att allas våran Ronny har en viss förkärlek till silvertejp, och eftersom hon inte hann med att bli omskriven i själva inlägget kommer här en hel intervju med Ronny - om silvertejp.

Hej Ronny!
- Hej!
Varför tycker du så mycket om silvertejp?
- Alltså... Det är den perfekta tejpen! Och så är det fint. Silver är fint...
Vad brukar du använda silvertejp till?

- Ärligt talat så äger jag ingen silvertejp, vilket gör mig hemskt ledsen. MEN OM jag skulle äga en silvertejp så skulle jag använda den för att laga saker och dekorera mitt rum.
Vad har du för erfarenheter med silvertejp?

- Gammal silvertejp är inte roligt. Den smular och är läskig, jag gillar inte gammal. Den har ett bäst före datum!

MEN

Ny silvertejp är roligt att bita i och sedan riva.

Och så tycker jag att det är roligt att se folk bli upptejpade på väggen

MEN silvertejp

Klar.
Va?
- Jag minns inte, strunta i den.

Om du fick välja EN sak att tejpa fast på armen, så att du alltid hade med Dig den, vad hade du då valt?
-  Oj... Min mobil med en massa musik.
Okej, tack för intervjun. Känner du att något behöver tilläggas?
Alice hälsar.
Hälsa tillbaka! :D
Självklart. Hon tycker att silvertejp är bra om man ska kidnappa folk och sätta för munnen (på dem).
Jaså.
Ja, och jag håller med.
Vad skönt! Hejdå!
Punkt.

Lärorik intervju.
Sist, men inte minst, kommer det en bild på Nelson. Hm, om ni glömt vem han är finns det ett inlägg även om honom.

Nelson

Hejdå! Nelson hälsar!
 


Kommentarer
Postat av: Ronny

Jag tror att Alice hälsar till Nelson. Men hon gör inte det. Jag vill ha en rulle silvertejp i födelsedagspresent kanske. Det vore roligt. Jag vill bli upptejpad på väggen också :D

2009-05-18 @ 20:22:56
Postat av: Bengan

Silvertejp är skojjigt.

2009-05-18 @ 20:23:52
URL: http://tisdagsbarnet.blogg.se/
Postat av: Runar

Vad skulle man göra utan silvertejp? O:

2009-05-18 @ 20:31:37
URL: http://itgalning.blogg.se/
Postat av: lasse

kommenterar

2009-05-18 @ 21:37:08
URL: http://nattdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanohan

Yay, tycker att silver tejp har för litet utrymme i blogg världen. Glad att någon tar första steget :P

2009-05-18 @ 22:07:28
Postat av: Anna

NELSON SER SKIT LÄSKIG UT.

2009-05-19 @ 15:34:05
Postat av: Anonym

naj den va sööt ju ^^ hihi

2009-05-19 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0