035: Labradorer.

En labrador är en hund, två labradorer är två hundar. Labradorer hade varit så mycket mer älskvärda om de var katter, men det är de inte, och det får vi ta och leva med.
Labrador, skulle man kunna säga, är standardhunden. Le standardhund. Tänk på hundar och det första som kommer upp i huvudet är en labrador! Erkänn! Detta kan bero på att på omslaget till The Sims 2 Pets, är där en labrador som hoppar. Tror jag. Eller så är det någon annan ras, men det behöver vi inte låtsas om. För mig är det en labrador.
Och alla barnfamiljer i filmer som har en hund har alltid en labrador, om de inte har en collie. Oftast labrador.
Det finns beige-gula labradorer.Det var en ond unge på tv precis som hette Jasper.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

JAAAAAA, JAG HAR EN LABRADOR SOM BLIR ALLDELES TILL SIG NÄR HAN SER DIG. Grrr....

2009-05-14 @ 16:35:59
Postat av: Bengan

Alla hundar hade verit mer älskvärda om de varit katter.



Haha, jag lär inte få behålla min näsa om Lisa ser det här.

2009-05-14 @ 16:37:10
URL: http://tisdagsbarnet.blogg.se/
Postat av: heddan

kommenterar

2009-05-14 @ 16:41:08
Postat av: heddan

kommenterar

2009-05-14 @ 16:41:37
Postat av: Anonym

"Haha, jag lär inte få behålla min näsa om Lisa ser det här."



Precis.

Alla hundar är älskvärda.

OCH VI HAR TINGAT : D

2009-05-14 @ 16:42:43
Postat av: Anonym

isch på hundar i allmänhet :S :P katter is da shiet ;P

2009-05-15 @ 08:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0