030: Bengans killar.

Jamen, alltså. Vafan. Jag har bråttom och detta är det enklaste att skriva om. Förresten var det Lasses idé, så blir för fasicken inte arg på mig, Bengan.
Listan, den känner väl alla till vid det här laget, men här får ni den iallafall;


1. Larsson.
2. Micke.
3. Helga.
4. Ola.
5. Albin.
6. Skumma killen på stan.

Ja, där var den.
Nu är det dags för slutsats:
Ja, ni ser alla att Bengans kärleksliv i full gång. Aldrig en lugn minut. Detta är väl bra, för Bengan. Men synd om killarna, om de inte vet om varandras existens alltså.
Micke vet ju om listan, och hans reaktion var väl inte den bästa..
Så du borde lugna ned det hela, Bengan!

Svejs!


Kommentarer
Postat av: lasse

larsson vet också xD

2009-05-09 @ 21:47:25
URL: http://nattboken.blogg.se/
Postat av: Peps

Nemen så trevligt med en lista på Bengans Killar. Synd bara att jag inte vet vilka de är. c:

2009-05-10 @ 09:54:40
Postat av: Mig (Anna)

HIGH FIVE PÅ DEN DÄRA KENT! AS ÄGIG. Men. Jag funderar på om vi borde ha med Roger på listan.



BENGAN: DU KAN INTE BLI ARG PÅ MIG, JA HADE INGENTING ME DE HÄR ATT GÖRA.

2009-05-10 @ 11:44:00
Postat av: HELGA

MEN SCHEISE!

NU HAMNAR DU I HMF-LÅDAN!

DIE KLEINE KENT!

DU BIST EINE SCHIMMELKATZE.

Nej seriöst, ni skall vara snela.

2009-05-10 @ 11:49:08
URL: http://helgaisback.blogg.se/
Postat av: Bengan

Buhu, det här är illa. För er alltså, för era näsor ska AV.



Jag syftar på er Anna, Kent och Lasse.

2009-05-10 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0