028: Eko.

Eko eko eko..

Eko. Eko uppstår iblandandandand, oftast i tomma rumumumum. Rum där det inte någonting klär väggäggäggäggarnanananana. Rum utan saker som tar upp ljudedededet.
Eko. Eko kan också uppstå vid bergergergerg. Typ. För den åker på bergetergetergeterget, och sedan tillbaks igenenenenen. Den studsarstudsarstudsararar. Eller, vad vet jag.. Men jag tyckte iallafall att det lät logisktogisktogiskt..
Eko. Eko kan vara bra iblandandandand. Om man inte hör vad någon annan säger har man, åtminstoneoneone, en chans till på sig att uppfatta meningeneningeningeningenen. I bästa fall behöver man inte ens påpeka detdetdetdet.
Eko. Eko kan vara dåligt ibland också, störande liksom. För tänk så har man sagt någonting riktigt pinsamtiktigtpinsamt, någonting som blev helt felelelel. Då kommer meningen igen, alldeles ofrivilligtigt. Tillbaka, till åhörarens öraöraöraöra.

Eko eko eko..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi ^^ fint skrivet kära vän! (lägg märke till a:et i kära inte käre .. då vore du maskulin ..inte sant?! )

2009-05-07 @ 17:19:20
Postat av: Anonym

Jag tycker att dina resonemang var bra a a a a. Och min ordbok var snäll som valder ordet eko eko eko ekokokoko...

Där jag är nu finns inget eko. D:

2009-05-07 @ 17:21:43
Postat av: Lisa

EKO EKO EKO EKP EKO

2009-05-07 @ 17:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0