026: Tandpetare (och tandtråd).

Vi börjar med tandpetare. Tandpetare är bra. De ser ut som små kvistar, och det är bra. Jag tror att de ser ut sådär för att om man ser ut sådär är man ett bra föremål att stoppa mellan tänderna. För det är ju det tandpetarna är till för. Det är det folk gör med dem. Det är lite kränkande, faktiskt.
För tänk om någon hade använt dig som tandpetare. Det finns säkert någon varelse i detta universum som har gluggar som du skulle passa perfekt i. Men använder de sig av dig? Nej, just det. Jag skulle därför vilja att ni ser de där varelserna som förebilder, som någonting att se upp till. Naglarna passar mycket bättre till tandrensning. Fast jag föredrar tandpetare..
För en åsikt om tandtråd.. Läs ovanstående.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så... nu ska vi sluta kränka tandpetarna!

"Stooppa inte mig mellan tänderna!"

2009-05-05 @ 18:56:28
Postat av: Johan

låt oss demostrera för tandpetarnas rätt i sammhället

2009-05-05 @ 19:31:33
Postat av: Alice

Stackars tandpetare... Jag tycker vi tar en tyst minut för alla kränkta och misshandlade tandpetare världen över... xD

2009-05-06 @ 17:14:42
URL: http://addictedoffbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0