068: Bob.

Minns ni inte Saften man skulle blanda med mjölk istället för vatten?

 

Det gör inte jag heller, men jag har pratat med någon som minns. Janne. Lasse 3 eller 4 eller w/e. 

Bob är i vilket fall som helst ett saftmärke. För något år sedan cirkulerade en trend i Lomma, trenden innebar att man blandade denna Bob-saft med mjölk istället för vatten. Jordgubbe var inte så hemskt, men apelsin.. Usch!

I detta inlägg ombades jag också nämna att Skåne är flummigt bra (o.O) och att Berra för det mesta är allmänt otrevlig mot Janne. Hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Janne

Säg åt världen om jag försvinner XD

Och hoppas att mjölksaften ALDRIG kommer tillbaka O_O

2009-06-15 @ 17:34:59
Postat av: Berra

Jag kommer ihåg den! fy fan! XD

och jag är HUR TREVLIG SOM HELST! flame eller HUR janne!!! ^^

2009-06-15 @ 18:11:59
Postat av: lasse

kommenterar

2009-06-16 @ 00:11:37
URL: http://nattdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0