096: Furbies.

En furby är en talande, elektronisk, leksak vars storhetstid verkade de sista två åren av 1900-talet samt år 2000. Dessa varelser kan, som sagt, tala. Från början talade de endast Furbish, men på senare tid inflyttades det fler och fler engelsktalande furbies världen över. Detta hade såklart varit okej om det var brittisk engelska de talade, men så var inte fallet.
Fallet var sådant att de talade den fulaste amerikanska engelska du kan tänka dig, en robotisk amerikansk engelska till och med. Det är därför, ja just därför, furbies skall utrotas.
Jo, de är såklart redan så gott som utrotade, men nu är det tid för oss att utrota dem helt. Få bort de sista små ugglorna från vår planet. Från vårt solsystem. Från vår galax.
Om du ser en furby, bränn den. Om du hör en furby tala, bränn den. Om du råkar få en furby i huvudet, bränn den. BRÄNN, BRÄNN, BRÄNN!!!11!!one1!!


Kommentarer
Postat av: lasse

kommenterar

2009-07-19 @ 20:27:29
Postat av: Karl

hmm, jag förstår inte seg

byta ämne Jag tycker att du ska skriva om såna här.., Icas sprej-grädde (:

2009-07-19 @ 22:53:45
Postat av: Petra

Emelie har en furbie (8

2009-07-22 @ 16:03:27
URL: http://letmebemyself.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petra: BRÄNN DEN!!

2009-07-22 @ 19:15:40
Postat av: Flug

Jag har en Furbie xD

Den kan typ sjunga x3

Men det var aslänge sen jag "lekte" med den eller vad man ska säga...

2009-07-22 @ 20:15:44
URL: http://lillabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0