100: Gurkor.

Att detta är denna bloggs hundrade inlägg ignorerar vi helt, då jag inte finner någonting om det att skriva. 

 

Gurkor består i  vilket fall som helst av extremt mycket vatten och skulle därför kunna komma till stor nytta i uttorkade områden (läs: uttorkade områden (nej, jag kom inte på något uttorkat område)). Att transportera gurkorna till dessa ställen skulle dock kunna föra med sig en del problematik då vatten är tungt, gurkor består av massor av vatten och så bor det massor av människor i uttorkade områden. Att gurkor inte heller är så värst mättande (då de består till största delen av vatten (vilket dock skulle vara bra för det uttorkade)) gynnar inte hungern så värst. Detta hade i sin tur ledit till massor av avgaser utsläppta av flygplan med transportsträckan Uttorkade områden -> Icke-uttorkade områden (tur/retur). Eftersom ingen i denna värld någonsin skulle komma på idén att rulla ned gurkorna dit (de är trots allt rundade på ena sidan) är slutsatsen av allt detta att gurkor är onda då de endast ställer till med problem.

 


Kommentarer
Postat av: MATILDAAAAAAAA

Jag tvingade dig att skirva detta! Teoretiskt sett. JAG ÄR BÄST.

Och fuck you, gurkor är godast. Man kan faktiskt bli mätt på det(jagharrovat). De är inte onda. De är snälla, fina, söta, gröna saker.

GRÖNT ÄR SKÖNT.

(och vad som är skönt med de har vi olika uppfattning av)

2009-08-11 @ 22:02:58
URL: http://nollnollnollnoll.blogg.se/
Postat av: Ronny

Gurkor är goda. Du kan ge mig några av dem istället för att utrota!

2009-08-11 @ 22:52:50
Postat av: Bengan

Jag tvingas äta tomater och får inte ersätta dessa vidriga tomater mot goda gurkor, det är ondsinnt.

2009-08-12 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0