017: Kusiner.

Kusiner kan vara bra att ha, ibland. En kusin har man om ens fader eller moder har en syster eller broder och denne syster eller broder har ett barn. Fast det visste Ni väl redan.
Man kan ha olika många kusiner. Jag har fem, min bror har minst åtta.. Klura på den Ni!
Man får gifta sig med sina kusiner (okej, inte med sina kusinER, men med en av dem.. (vi kan gifta oss, Sophie (om du inte vill gifta dig med någon annan kusin, förstås))), det har man fått ända sedan år 1845.
Kusiner kan prata konstigt, kusiner kan tycka konstiga saker är ypperligt roliga.. Men trots detta är det ens kusin, och det kan man inte ändra på (kan ses som någonting negativt)!
Man kan rimma på kusin.. Vänta lite, så kommer det några rim..Voìla!
 

avslutningsceremonin

 

elektronikindustrin

 

familjeekonomin

 

förhandlingsekonomin

 

läkemedelsindustrin

 

socialdemokratin

 

sysselsättningsgarantin

 

underhållningsindustrin

 

vetenskapsakademin

 

veterinärmedicin


evolutionsteorin

 

konspirationsteorin

 

nationalekonomin

 

relativitetsteorin

 

spekulationshysterin

 

transplantationskirurgin


informationsteknologin

 

nationalencyklopedin

 

spekulationsekonomin


ingenjörsvetenskapsakademin


En fin liten tabell :)
Hejdå!

EDIT: Okej, det blev ingen tabell..

Kommentarer
Postat av: Bengan

Buhuuu, jag har inga kusiner.





Vitamin rimmar på kusin :D (har du redan skrivit det?).

2009-04-26 @ 18:46:51
Postat av: 3isback

w00t?

Har massa kusiner xD

2009-04-26 @ 19:15:50
Postat av: Liiisa

JAG HAR 5 KUSINER.

2009-04-26 @ 19:44:40
Postat av: sophie

finfint erika ;) jag har 12 kusiner! :D XD

2009-04-29 @ 17:00:29
Postat av: heddan

han är en styvbror



har snart 10 kusiner ^^

2009-04-29 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0