014: Videokameror.

Ja, Ni vet alla vad en videokamera är så.. Ja, låt oss skippa introduktionen.
Videokameror kan ju både ses som någonting positivt och negativt, och så finns det säkert de människor som inte har någon som helst åsikt om videokameror överhuvudtaget. Jag tycker dock att videokameror är bra, därför att;

- Man kan fånga upp en rörande bild.
- Man kan, oftast, fånga upp ljud till ovannämnda rörande bild.
- Utan en videokamera hade ej Anthony Hill varit ett välkänt fenomen.
- Inte heller Charlie, nerimon, meekakitty, Johnny Durham, wallofweird eller alla de andra hade varit vidare kända.
- Lunchrasterna hade inte varit lika rogivande.
- TV-apparater hade varit ganska så värdelösa.
- Man hade inte kunn... FASICKEN!
Jag hoppas att detta var övertygande nog, för nu måste jag gå.

SVEJS!


Kommentarer
Postat av: Johan

FIRST POST

Min idé :D



Videokamror är bra :D

2009-04-23 @ 17:14:43
Postat av: Den felstavde terroristen (WEYNE)

Japp...de kan användas till....öh...ahh....eh..ni vet xD

2009-04-23 @ 17:45:38
URL: http://www.sphekn.uuuq.com
Postat av: Oförstådd, även okänd som en korkade Nors

Video kamrer är bra...



Förlåt jag kan inte göra något utan allt blir fel.

2009-04-24 @ 21:22:08
URL: http://littlenors.webnode.com
Postat av: Jordan

C'est bien, c'est beau, mais je ne comprends rien hihi ^^



Bisous Erika (k)

2009-04-24 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0