013: Silvertejp.

Silvertejp är så mycket mer än vanligt tejp! Inte nog med att det är silvrigt är det både starkare och bredare, det håller längre! Det går knappt att ta isönder med bara händer, så starkt är det.
Såklart kan man använda en sådan bra sak till väldigt många olika saker, jag har därför frågat runt lite om vad andra människor använder silvertejp till;

"Laga saker, tejpa fast objekt vid andra objekt, utmärkt munkavle, fungerar utmärkt om man vill ta bort hår från valfritt ställe på kroppen. Jag har alltid silvertejp i väskan."

"nej o inget"  (Ehm, hon fattade nog inte frågan.)
"Tejpa."
Tillägg: Någonting jag tycker att de alla glömt är att silvertejp fungerar perfekt för de som vill ha snabbare pulkor.

På frågan vad de tyckte om silvertejp svarade de såhär;
"Bra."
Eftersom ingen annan svarade på den sistnämnda frågan blir slutsatsen att silvertejp är bra (fast det kom vi ju fram till redan i första meningen).


Kommentarer
Postat av: Lisa

SILVERTEJP <3

2009-04-22 @ 21:23:39
Postat av: Anonym

Silvertejp är till för att tejpa fast folk på väggen med ju!

Och så är det coolt med tråd i :O

2009-04-22 @ 21:32:53
Postat av: Den felstavde terroristen (WEYNE)

Och igen : min ide :DDDDDDD

hah silvertejp <3

2009-04-23 @ 07:36:21
URL: http://www.sphekn.uuuq.com
Postat av: Johan

Vad skulle världen vara utan silvertejp?

2009-04-23 @ 08:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0