011: Teeworlds.

Det råkar existera ett mycket fint och angenämt spel här på internet. Detta spel heter Teeworlds.
Det hela går ut på att ta det andra lagets flagga för att sedan ta över flaggan till sitt egets lags flagga. För att kunna göra detta är man en sorts rund.. boll med fötter och ögon (man kan även välja till öron och tuppkam). Man hoppar med space, skjuter med musen och går med WASD (varsågod Ni nybörjare, nu behöver Ni ej skämma ut Er under första omgången). Jag har även hört att man kan byta vapen med scrollern, men det är ingenting jag testat.
Om Ni inte redan har spelet kan Ni ladda ned det från http://www.teeworlds.com/.
OBS! Spelet är mycket beroendeframkallande!

Hej!

PS. OM NI NU HAR LADDAT NED DETTA SPEL SKA NI FFS SPELA PÅ KOTTNET!!!! ANNARS.. DÅJÄVLAR!!!
PS2. Det var Weyne som tipsade mig.


Kommentarer
Postat av: Den felstavde terroristen (WEYNE) ( som blev tipsad av kotte)

1. Man styr bara med A o D

2. bara instagib är kul.

3 inte alltid man kör CTF (men allt annat suger) ( förutom beachfight)

4. JAG TAR DIG HUNPÅHJUL!

2009-04-20 @ 20:35:33
URL: http://www.sphekn.uuuq.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0