008: Mobiltelefoner.

Jag frågade min kära broder vad han tycker om mobiltelefoner och då var hans korta svar; "Jobbiga.". Varför? Ja, det kan man ju undra och eftersom jag, när jag frågade varför, bara fick ett "Schhhh"-ljud som svar tycker jag att jag har all rätt i världen att själv här, nu i detta inlägg ta upp mina hypoteser varför han tycker så om mobiltelefoner.

Så.. Possibla anledningar varför min broder tycker så illa om sin mobil:
- Han blir mobbad via sms.
- Han har en Dragonforce-låt som ringsignal.
- När han får ett sms spelas en hel Timbuktu-låt upp.
- Den funkade inte på hela förra veckan.
- Han kanske innerst inne inte gillar att tala med människor och ser därför mobiltelefonen som ett hot mot.. allt.
- Hans kontaktlista känns inte, för honom, fulländad.
- Han har ett ypperligt krångligt mobilnummer.

- Den kanske helt enkelt är ond.

Det kan också vara någonting helt annat, det kanske är någonting personligt mellan mobilen och honom. Man kan ju inte gilla alla människor. Dålig personkemi, helt enkelt.

Svejs!


Kommentarer
Postat av: Lisa

MOBILER!

2009-04-17 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0