007: Spikmattor.

Spikmattor. Vad finns det egentligen att säga om spikmattor? Det finns ju vissa skillnader mellan vanliga mattor och, just, spikmattor.
För det första är spikmattor inte mjuka, de är inte gjorda av tyg. Spikmattor lägger man knappast på golvet för att folk skall gå på dem. Nej, spikmattor används för det mesta av fakirer och.. andra spikmattsanvändare.
Men gör det inte ont att sätta sig/ställa sig/lägga sig på en spikmatta då? Nej, det tror jag inte. Då hade spikmattor nog inte ens existerat i nöjesform, eller hobbyform, kalla det vad du vill.
Spikmattor är nog inte så farliga som de låter, det är nog inte vidare extremt att sitta på en spikmatta och tänka - det kanske till och med vore skönt.
Min gamla fysiklärare hade en spikmatta.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej då ^^

2009-04-16 @ 22:07:34
Postat av: Korv

http://www.shaktimattan.se/ <3

2009-04-17 @ 16:56:25
Postat av: Björn.

Jag har en spikmatta.

Mig giva dig idé.

2009-04-18 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0