001: Edward Cullens fötter.

Detta inlägg skall handla om Edward Cullens fötter då jag inte kommer på någonting annat att skriva om samt därför att detta ämne blivit önskat.
Jag tar förgivet att Edward Cullens fötter är fina och rena. Jag tror att Edward Cullens fötter är bleka samt att hans pektå inte är längre än hans stortå då jag anser det vara oproportionellt. Eftersom Edward Cullen är rätt så perfekt vore det en besvikelse om hans fötter inte är det.
För en vanlig människa, varulv eller skepnadsskiftare hade Edward Cullens fötter nog känts rätt så kalla men det är ingenting Edward själv tänker på. Det skulle inte förvåna mig om Edward Cullen visar sig ha "grodfötter", dvs hud mellan tårna, då detta verkar vara ganska coolt.
Jag skulle inte bli arg på Edward om hans fötter må hända vara smutsiga då han är mycket ute och springer, vilket han nog ibland gör barfota. Edward Cullens fötter har, i min mening, framställts för lite i media. De verkar inte bry sig ett plask om hans fötter. Inte heller beskrivs fötterna på något särskilt vis i Stephenie Meyers skrifter.

Detta var nog allt för denna gång då jag inte kommer på någonting mer att säga om Edward Cullens fötter. Hejdå, mina trogna läsare och läsarinnor!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Alldeles underbart! :'D

Bra jobbat!

2009-04-10 @ 19:55:12
Postat av: Lisa (igen)

Min åsikt:

Edward Cullen borde ha perfekta fötter. Jag är ganska säker på att de luktar gott då inte vampyrer svettas. Jorden kan eventuellt lukta lite, men då på ett trevligt vis. Jag undrar hur marken känner sig när Edward springer fram...

2009-04-10 @ 19:58:20
Postat av: Elin

DU... VISSTE DU ATT JAG HAR FOTFOBI? O_O



Jag hoppas att Edward fötter är rena mjuka och kalla och luktar gott. Annars förvinner drömscenariot.. :{

2009-04-10 @ 20:09:57
Postat av: Alice /HezebellFairy

LawL! ♥

2009-04-10 @ 21:22:40
Postat av: anonyyyyymish

Intressant.

2009-04-12 @ 14:29:08
Postat av: Johanohan

hur många som följer den här bloggen har läst Twilight serien?!?!?!?

2009-05-12 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0